Tankar aldrig tänkta

Ja, det är bra konstigt.
 
En del människor kräver att deras kompisar ska tjata åt dem för att ta ställning för endera parten o annars är vänskapen rejält naggad i kanten.
 
Andra blir istället sura när tjathjälp kommer från oväntat håll. 
 
O vad är det egentligen med en viss årgång på folk? Pfft. Snöar in sig på gamla repriser som egentligen aldrig borde få sändas igen för att bäst-före-datumet har passerat. 
 
O allt började när Leo di Caprio fick en Oscar? Eller var det kanske när Finland vann eurovision song contest och helvetet frös till is?
 
 
 
Inlägget sorteras under: snillen spekulerar

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Bra med glädjeruta!
.....Det är alltid dom som står en närmast som man blir ledsen av när de sviker!
Hoppas att det ordnar upp sig!
Kram!

Svar: Ja, det är ju så. Det är de närmaste som man släpper närmst inpå som också kan skada mest just för att man inte är lika beredd. Det ordnar sig i sinom tid. Allt kan inte alltid bli som just JAG vill att det ska bli. Livet händer, hela tiden.
Kalla mig M

2016-12-09 @ 08:07:14
Postat av: Kattis

Jag tror helt enkelt inte det är meningen att vi alltid ska förstå oss på alla jämt och ständigt, trist bara när man känner sig besviken över en väns agerande! Hoppas dock du har en bra fredag trots allt!:D

Svar: Det ena leder till det andra. Besvikelsen fick lagt sig lite iaf när jag fått prata med berörda personer.
Kalla mig M

2016-12-09 @ 11:25:39
URL: http://stellaefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0