Lördagssysslor

Bildbloggen är, tro det eller ej, uppdaterad. Ja den för en tynande tillvaro tyvärr.
 
Idag tog jag med mig kameran ut en stund för lite luft. Det var ju faktiskt riktigt fint ute. Nysnö som gjorde allt lite ljusare. 
 
Jag försökte mig på att få till några bilder som kanske kunde funka som julkort eller nåt. Eller ja, kollohunden lär ju kanske skicka ett till matte o husse iaf. 
 
Han själv valde det här.
Jag sa att vi kanske kan välja nåt annat kort som är lite mindre tänder och lite mer charm och stil.
Okejrå sa kollohunden.
Är det här charmigt nog?
 
Det är ju bra om man kan se att det är du iallafall sa jag.
 
*mutter mutter* att det ska vara så krångligt
 
Nu då, knäpp så vi blir klara o kan gå vidare till väsentligheterna såsom springa, springa och SPRINGA.
Och springa gjorde han,
Och jo, det är på det stora hela helt andra bilder på den andra bloggen. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Att fotografera djur är fasen inte lätt alltså..haha
Men vad snö ni har? Här är det massa plus och grått...

Svar: Det kom lika mkt till inatt/idag. Jag sa åt de där som bestämmer vädret att nu baske mig kan det få ligga kvar eftersom jag slitit i flera timmar med att röja vägar så man kommer fram.
Kalla mig M

2016-12-11 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0