Juldagen

Dotra ville gå på bio med mig så vi åkte till V-ås och tittade på "Fantastic beasts and where to find them".
 
Den höll vad trailern lovade.
 
Kollohunden mår efter omständigheterna okej. Inte samma sorglösa filur som vanligt. Han är bakskygg och ser ut som om man just lovat att strimla honom och servera i pitabröd. Dessutom vägrar han tro på vettens ord att han skulle ha slickat sig till det där alldeles på egen hand.
 
Två gånger om dagen har vi diskussioner om utifall jag ska få peta, kolla, tvätta och smörja. Tratten är också väldigt obehaglig och han ser så förvirrad och ledsen ut
 
Tur i oturen att jag är ledig hela veckan så jag kan vara hemma o passa på honom.
 
Ett missinasseninlägg. 

Kommentarer
Postat av: Eva Trillian

Den filmen vill jag också se! Kul att höra att den håller vad den lovar!

Svar: Ja det tyckte jag att den gjorde. E (min dotter) såg den för andra gången. Såå bra tycker hon att den är. Och fastän den gått ett tag så var det inte många platser tomma i salongen.
Kalla mig M

2016-12-27 @ 18:58:03
URL: http://provtyckningar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0