Hi-Lo

 När man ska på återbesök hos läkaren men måste kissa först. 
 
Kedja och hänglås på fönstret. Så inte patienterna rymmer. Eller nåt.
 
Försöka öka "pocenten" framöver. Vägen tillbaka är krokig och lång. Blicka framåt. 
 
Läkaren tyckte att det var strongt gjort att sätta ut medicinen pang bom som det råkade bli när de tog slut o jag sen valde att inte ta hem mer eftersom jag kände mig klarare (eller hur jag ska uttrycka det) utan. Tänk en bild med eller utan skärpan. Mina utsättningdproblem var inte roliga. Yrseln, febern, drömmarna, paranoian var nog alla tecken på utsättningsproblematiken. 
 
Vi missade madrstestet men ah. Jag inbillar mig att jag inte mår sämre iaf. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Varför behöver man alltid gå på toa precis när man har läkartid?
Tror fönstren är ordentligt låsta för ett omvända...att göra det svårt att komma in?! Kanske....

Svar: Jag hade skjutsat sonen till skolan för han försov sig och sen gick jag en 10 min promenad med kollohunden innan besöket o blev kall så var nog därför det blev akut med kisseriet.
Kalla mig M

2016-12-20 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0