Fantastic baby

Jag drog ett kort. Och svaret på min tysta inte helt uttalade fråga var det här kortet. Jag förstår exakt vad som menas fastän frågan var luddig. Svaret är mindre luddigt.
 
Jag blandar alltid och kuperar leken innan jag drar mitt kort. För skojs skull kikar jag i princip alltid på korten underst i leken också.
 
Vulkanen låg där och vårdagjämningen alldeles under. Precis som de gjorde INNAN jag blandade om och kuperade. 
 
Jag säger ju det. It freaks me out a little bit.
 
 Den här låten poppade upp i mitt huvud så snart jag såg danskortet. Från 40 sekunder in i videon så förstår ni varför om ni lyssnar på texten. Mmmm det är K-pop så de sjunger delar av texten på koreanska men hey låt inte det hindra er från att våga klicka på videon.
O ja, jag kanske är aningens hjärntvättad av min dotters musiksmak. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0