Blah

En fysisk och psykisk blah-dag.
 
Drömt tok inatt. Drömde att jag var helt slut och inte orkade eller ville mer. Jag rymde genom dörrar och fönster men orkade inte springa så långt sen utan gömde mig men blev hittad. Jag låg som en avstängd lealös klump av mental trötthet men blev anklagad av min kompis att ljuga om det för att få uppmärksamhet eftersom jag orkade resa mig o göra korta utfall i raseri mellan varven. Visade hur slut jag var genom att låtsas svimma o falla raklång utan att ta emot mig men kroppen kunde inte va stilla utan det kryllade av kli i fingrarna.
 
Insåg i drömmen att jag hade en för liten sportbh som hindrade mig att andas. 
 
O en massa mer tok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0