Blah

Usch
 
Ångestattack igårkväll. Jag grät o grät o kunde inte sluta. Det bara fortsatte att bubbla upp. Igen och igen.
 
Inatt har jag drömt konstiga drömmar. Jag har varit utomlands, slagits med fåglar samtidigt som jag försökt rädda små kycklingar.
Blev andfådd i drömmen men kunde inte sluta flämta. När jag vaknade insåg jag att jag hade täcket över huvudet och därför inte fick luft som jag skulle. 
 
Solen skiner från en blå himmel. Hoppas det blir en bättre dag än igår. Den dagen sorteras under fliken "skitdag".
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det var ju för tyr att det bara var en dröm då så du kunde dra bort täcket och börja andas igen..såg bilden med ödlorna på fb, den är så söt

2016-04-03 @ 00:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0