En sån där dag bara

En slöhögsdag blev det. Jag har slumrat lite nu och lite då. Jag har haft ont i huvudet av mina glasögon så de har åkt av och på hela dagen. Irriterad av att det är jobbigt med glasögonen  på och irriterad för att jag inte kan fokusera på något när jag inte har glasögonen.
 
Jag hade tänkt göra stekt fläsk med löksås och kokt potatis ikväll men insåg när potatisen var nästan färdigkokt och löksåsen nästan klar att fläsket var utgånget ur datumet med mer än en månad sisådär. Tappade lusten totalt en stund innan jag insåg att jag var vrålhungrig och MÅSTE få något i magen och efter lite grävande i frysen hittade jag fiskpanetter. Helt okej räddning.
 
Inte blev det något mer fotograferande under dagen heller. Jo nu i det allra sista ljuset så tog jag kameran med mig på hundkissarpromenaden. 
Den här bilden på grässtråna i siluett blev lite läcker tycker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0