wibbily wobbly timey wimey...stuff

När jag inte har tiden så har jag inspirationen och lusten och i viss mån även orken.
 
När jag har tiden så har jag ingen ork även om jag skulle ha lust och kanske lite inspiration.
 
Men ikväll efter jobbet så tog jag tag i att baka muffins iallafall. 
 
Fast jag hade velat snickra ett par  blomlådor och jag hade velat fixa klart åt hönsen och jag vill måla en skänk som jag köpte begagnad för jättelänge sen och jag vill röja ur sonalyckans gamla rum o flytta in där med min ärvda vävstol som fortfarande står hos min farbror.
 
Jag vill, jag vill, jag vill. Men tiden räcker inte till.
 
Semester kanske? 
 
Eftersom jag tog de allra först lagda äggen från Ebony så behövdes 4 ägg till en smet som normalt sett ska ha 2 ägg. Det var de mest pyttiga små äggulor jag nånsin sett tror jag (från en höna iallafall) men såååå härligt gula gulor. 
Och de smakade mumma.
 
Angående rubriken så kommer orden från Dr Who

Kommentarer
Postat av: Sara - Träning & Hälsa

DR WHOOOO 8D <3 Såg rubriken och kände att jag var tvungen att capslocka lite, sorry!

Svar: Haha det är luuugnt. Det krävs en Whovian för att förstå en Whovian. Kika in på min bildblogg också så får du se lite mer Dr Who-stuff. Ja ett inlägg iallfall. :) http://kilroywashere.blogg.se/
Kalla mig M

2015-10-14 @ 01:20:38
URL: http://nouw.com/nolongerironic
Postat av: Eva Trillian

Doctor Who FTW! :)

Svar: Ja. Har du kikat in på bildbloggen? Gör det annars :)
Kalla mig M

2015-10-14 @ 06:51:28
URL: http://provtyckningar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0