Jahapp

Här skulle jag vara lite duktig och försöka själv. "Kvinnor kan" liksom. 
 
Först hittade jag inte nån mätapparat och när jag hittade den så var det tydligen slut på batteri i den. Hmmm och jag tror inte att jag har något 9 volts batteri liggandes bara sådär.
 
*mutter mutter*
 
Jo jag skulle försöka hitta jordfelet på hästsläpet och fixa det dårå. Blah. 
 
En kopp kaffe för o mota den ständigt närvarande huvudvärken och så försöker jag hitta ett batteri sen. Det blir la bra? Ey?
 
Ikväll är det "tjejkväll" på stan. Hmmm man kan ju undra egentligen varför det behövs men men. Sweetlife som har poledansen ska visa upp sig där och i pausen var vi välkomna att visa vad vi lärt oss. Syrran fråga mig igår om vi kunde gå på det och jag sa att vi kunde det sååååå. Jag tror aldrig jag varit iväg på det nångång förr. 
Jag tänker inte ge mig i kast med nåt sånt här iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0