fullt ös, medvetslös

Trött idag men måste upp för om ett par timmar är det jobbdags.
 
Full fart hela dan igår.
Besiktning av bil 8:40
Naprapaten kl 10:00
Väntade in unge herr J, som var hos tandhygienisten, med att lufta kameran i stadsparken.
Skjutsade sonen till V-ås o så luncha vi på Max innan vi sen shoppade en grafritare o lite annat åt honom och slutligen skjutsade jag honom till skolan för en långlektion i svenska.
Åkte till biltema o köpte hem glykol åt herr J o lite annat bråte åt mig. Klockan rusade fort på slutet så det blev senare än jag tänkt att komma hem.
Herr J beställde pizza till kvällsmat o sen fixade jag lite med hönsens nya lya innan jag tog kväller o gick o la mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Trillian

Verkligen fullt ös! En del dagar förstår man egentligen inte hur man hann andas ;)
Önskar dig en fin start på helgen!

Svar: Tack för det. Ja helgen ska tillbringas på jobbet men jag får göra det bästa utav det.
Kalla mig M

2015-10-09 @ 11:18:31
URL: http://provtyckningar.blogspot.se/
Postat av: Yvonne

Ja du hade verkligen fullt ös!!!..................Alltid enkelt när man ser lösningen!:-)

Svar: Ja det är ju det
Kalla mig M

2015-10-09 @ 12:20:30
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: marianne

Oj vad lyxigt dina höns får det :)
men tror du ska byta till runda pinnar att sitta på...vi har tagit vanliga trädgrenar,det finns visst något särskilt mått de ska vara också,men det vet jag inte

Svar: Äh, de sitter på boxkanterna i stallet nu så. Men jo det ska in nån trädgren också hade jag tänkt.
Kalla mig M

2015-10-11 @ 10:15:52
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0