urk

Jag mår skit ikväll.
 
Ångest deluxe.
 
Upptäckte dessutom att två av ponnysarna inte stod kvar i hagen. En stolpe var knäckt och så hade de knatat över i nästa hage och sen hade de tagit sig ut därifrån också. 
 
Jag har letat både med och utan bil. Men det är mörkt som i graven ute och jag ser inga spår över huvudtaget. De stod INTE i grannens blomrabatt den här gången tyvärr. Det hade väl varit för lätt antar jag.
 
ÅHHH såna pruttponnysar. Blä på den där rymmardonnan. Hon hittar på så mycket tok. Nu hade jag ju lagat vinterhagen och sett till att det var el men närå, då knäcker man en stolpe bara. Blir galen.
 
Det är inte bara hästarna som ger mig ångest. Jag har lite existensiella livsfrågeställningar som spökar också. 
 
Nä det är ingen bra kväll helt enkelt. Benen kryper det i också. Fy rackarns såna myrkrypningar jag har. 
 
Jag antar att jag måste ut och leta en vända till innan jag får lov o ge mig och försöka sova. I morgon är det APT och kvällsjobb igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Men är dom på rymmen igen?
Vilka bråkstakar...:(

Hoppas du får tag på dom och att du får lite välbehövlig vila sen.



Svar: Ja Gnistra är sån. Trodde hon mognat men icke sa nicke. Hon tog visst bara en paus. Läs bakåt i bloggen så förstår du ;)
Kalla mig M

2015-11-04 @ 10:03:23
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0