surt sa räven

Jag kunde inte vara med på poledansen den här veckan heller. Förra veckan missade jag för att jag jobbade. Den här veckan missade jag för att jag har så förbaskat ont i axeln och ut i armen nu. Instruktören tejpade mig när jag berättade om hur ont jag hade. Så får vi se om det gör nån nytta så jag kan vara med nästa gång kanske. 
 
Känns surt att missa polen när jag hade bytt från kväll till dag bara för att få vara med. 
 
Och jag kände igen koreografin som de började med idag. Det var samma som vi hade vid möhippan. Och bara för det var både jag och E tvungna att kika lite på den filmen igen. Och så lovade jag att instruktören skulle få se filmen. Men nu krånglar det så jag inte får iväg den. Den är för stor för att skicka i ett pm på fb och mailen protesterade också. Så nu försöker jag fixa en länk via dropbox. 
 
Hahahaha ja hrrmm man ska ju stå på tå och inte peka mot taket med stortårna sådär... men jag gillar bilden för det är lite action i den.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Trist att missa sina träningar,
Det svider i skinnet på mej när jag ser dessa bilder...:/

2015-11-14 @ 09:12:12
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0