Nightwish 15 november

Hotell bokat till den 15 november när vi har biljetter till Nightwish. Woop woop, taggad taggad taggad.
 
Men känner jag min andra hälft rätt så hinner han få ungefär 20 psykbryt på de här två veckorna som är kvar. Det är inte klokt sån ångest han kan få av att åka iväg och göra något kul. Han måste ha typ 110 % koll på läget för att inte tappa sugen. Ja, jag vet, det är som att resa med en jättebaby men bara vi kommer iväg och är på plats så blir det nog bra. 
 
Radisson blev det efter mycken vånda. Billigt är ju bra men frukost är ju ännu bättre och ett fönster så man kan se ut. Ja för det fanns billiga rum utan fönster. Det fanns ännu billigare ställen där man typ var tvungen att sova ihop med andra okända i samma rum och äta frulle i gemensamt kök. Brrr lite fobi för sånt faktiskt. Buffé, helt okej men inte självservering i litet kök. 
 
Jag hade en liten lucka i min jobbplanering som jag utnyttjade lite sådär dårå. 
 
Nu är det dags att jobba lite igen då. Så det blir ett slut på den här dagen också. 
Längtar redan... ses vi där?

Kommentarer
Postat av: Anki

Den 16 nov är vi i Stockholm och ska på konsert.. 😀 Kraam syrran

Svar: Vad ska ni se då?
Kalla mig M

2015-11-01 @ 21:25:19
Postat av: Anki

Alice Cooper och Mötley Crue 😊

Svar: Kul :)
Kalla mig M

2015-11-02 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0