gonatt

-Skaffa ponny, sa dom...
-Det blir kul, sa dom...
Vem behöver midnattsloppet när man kan ha "halvfyrapåmorgonenloppet" 
 
Ja jag tog bilen för o leta efter dem o ja, jag lät dem trava bredvid bilen hem sen. Nej det gick inte fort men jag vägrade o leta pruttponnysar missinassen
 
Det har sina aber att ha köpt en shettis med travstam men hon travar förbaskat villigt bredvid. O hon fatta galoppen direkt (ja fast det var trav alltså). Texas gör som Gnistra gör (så ärthjärna han är).
 
Nu sova sju kvart i timmen.

Kommentarer
Postat av: marianne

Åhhh nej!!!
Ponnysar på rymmen mitt i natten.....jag skulle få ett sammanbrott :(
Men duktiga som travade bredvid bilen när du körde...fattar inte ens att du kom på att prova det :)

Svar: Luttrad ponnyägare ;)
Kalla mig M

2015-11-02 @ 09:09:05
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0