Animal enchanting powers (dotras ord)

Somnade på soffan igår. Vaknade i morse med glasögon på o allt. Gick upp o la mig när herr J skulle upp till jobbet. Fortsatte sova x antal timmar till. Vaknade med det bästa sällskapet i knävecken.
Förvisso höll de mig sällskap i soffan hela natten också.
Såhär ser det ut nu. Tillbaka i soffan en snabbis. Med en gosig katt som ska tvångsgosa hela tiden. Bilden blev lite upponer. 
 
Baka kaka tänkte jag göra idag. Men det har jag tänkt sååå många gånger förr också.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka sötnosar! :)

2015-11-17 @ 17:31:15
URL: http://fridanyburgs.blogg.se
Postat av: Marianne

Låter han dej sova i soffan hela natten? Hmmm

Min gula kisse är helt galet kelig och ibland blir man lite trött på att aldrig få vara ifred ;)

Svar: Han går o lägger sig först om kvällarna såååå ja han märker nog inte ens det.
Kalla mig M

2015-11-17 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0