-_-

Kollade just min mail och jag hade fått ett mail från unge herr J's skola angående tråden i halsen. Hur 100 % känns det när personen som är den tredje personen jag nu mailar med om det inte ens kan bemöda sig om att kalla sonen vid rätt namn?
 
Mja ...
 
 
 
Jag sjukskrev mig ju tidigt i morse. Så tidigt att jag misstänker att jag väckte upp den stackars sköterskan som skulle ta min sjukanmälan för hon sluddrade fram något ohörbart när hon svarade. Eftersom jag tog en omeprazol då inatt så har magen känts rätt okej hela dagen. Men nu börjar det svida och jag börjar må illa igen. Jag gjorde en kopp varm choklad för en stund sen. Sen kom jag på att jag hade glömt att dricka upp den där koppen choklad medan den var varm. Det är ju så man blir rädd för sig själv. Det är överlag en massa sånt. Jag tänker en tanke men glömmer vad jag tänker innan jag ens tänkt tanken klart. Jag har kommit på mig fler gånger att påbörja något men när jag börjar så vet jag inte längre vad det är jag ska göra. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Dåligt engagemang av skolans personal :(
Jag känner igen det där måendet och minnet som inte funkar....du får ställa allt åt sidan nu och vara egoistisk...bara tänka på dej själv och vila mycket

2015-11-29 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0