sleepy head

Jahapps, det var den dagen det.
 
Jag kom hem från tandläkaren, gjorde ett inlägg, la mig att slumra på soffan under värmefilten. Vaknade vid fem av att jag fick meddelande från chefen om min arbetsprövning på fredag, svarade på det och sov vidare, gick upp till sovrummet och fortsatte sova vid sju, var ut och nattade hästarna för en stund sen och tittade till hönsen. Till och med de små satt uppe på boxväggen och sov. Haha sötnötar.
 
Fortfarande jättetrött. Det kryper i  benen dock. Jag ska ta nåt litet att äta. Idag har jag levt på mackor allena. Ja och några nävar chips. Det blir nog en macka till. Och kanske en kopp O'boy. Ja det vore gott. Ostmacka (med gräddost) och varm choklad. Sen kommer jag sova som en baby misstänker jag.
 
Att ta två 10 mg atarax, ändå få tokmycket ångest och sen en hästdos bedövning gör visst att man sover gott precis hela dan sen.
 
Jag har tagit en ipren också för det gör lite ont i munnen. 
 
 
I morgon är en annan dag och jag hoppas den blir lite roligare än idag. Enligt yr.no ska det vara fint väder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0