Dagens projekt ...

Dagens projekt blev att ta mig till jobbet för att delta på arbetsplatsträffen. Jag behövde lämna in mitt sjukintyg så vad passade bättre än att göra det idag.
 
Ny(gammal) chef från månadsskiftet och jag kände att jag gärna var med på första träffen. Och min känsla när vi var färdiga var bra. Det blir nog bra.
 
Jag råkade visst bli vald som fackombud och skyddsombud också. Oups. Vi är två som delar på den biten så jag behöver inte känna mig orolig att det ska bli för mycket. Vi var två som "kandiderade" men alla ansåg att jag hade bäst förutsättningar att föra arbetsplatsens talan. 
 
Jag kände mig lite tveksam till att anmäla mitt intresse först eftersom jag är sjukskriven i dagsläget men de som satt bredvid mig sa att det spelar ju ingen roll.
 
Efteråt åkte jag och grattade svägerskan som fyller halvjämnt idag. 
 
Nu är jag rätt mör i både kropp och knopp och det blir nog inte så mycket mer gjort ikväll. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså då kan man se dig sinom tid på arbetsplatsombudsträffarna och sen verksamträffarna.. 😊 Kraam systeryster

Svar: Mjo jag antar det ;)
Kalla mig M

2015-03-04 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0