20 mars

Vårdagjämning
Solförmörkelse
Rocka sockor-dag
Fredag
och sist men inte minst ...
 
min födelsedag
 
Än så länge har jag firat den genom att ta en timmes skrittrunda med ponnyn och passat på att se solförmörkelsen från hästryggen. 
 
Bästa presenten hittills: en kram från 15-åriga sonen som inte längre delar ut kramar till höger och vänster. Jag har fått kramar av både sambo och dotter också såklart och de var precis lika bra. :) men jag hade inte förväntat mig en från unge herr J.
 
Det enda jag önskar mig nu är en trevlig kväll tillsammans med min familj och sushi till middag.
 
Snön som envisas med att ramla ner från himlen hade jag kunnat vara utan förstås men man kan inte få allt. 

Kommentarer
Postat av: Kristin Hylén

Grattis på trettioelva årsdagen🎉🎉
Vilken härlig dag du verkar ha! Å sushi som är sååå gott🎉 kram💝

2015-03-20 @ 14:15:41
URL: http://ikristinshuvud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas dagen blir super, det är du värd!! ❤️ Kraam systeryster
Grattis ännu en gång..

2015-03-20 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0