-_-

En pissdag idag.
 
Om tre och en halv timme sisådär är det tänkt att jag ska träffa några vänner på after work.
 
Just nu är jag totalt opepp.
 
Jag vill helst bara sova. Blörk känns det helt ärligt. 
 
Gårdagens projekt blev att övningsköra med E och skjutsa henne till och från V-ås. Sen var jag totalt slut resten av dagen. Hon hade bara en timme i skolan och jag tänkte att om hon fick åka bil till och från så skulle hon spara flera timmar och slippa vänta på buss hit och dit. 
 
Innan vi åkte hem hann jag få blodsockerfall och det triggade en ångestattack och sen tog det all ork jag hade kvar. Hjälpte föga att åka förbi en drive-thru.
 
Idag orkar jag inte ens tänka på att äta något vettigt. Macka och chokladbit är vad jag har fått i mig hittitlls. Så blodsockret är nånstans under skosulorna idag med. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig syster!!
Kraam

2015-03-06 @ 14:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0