Tisdag - taxi var god dröj (eller; det var ett jäkla farande hit och dit)

Dagen började ju bra, eller inte.
 
Vi försov oss. Unge herr J skulle vara i stan klockan 8.00 och vi vaknade sisådär halvåtta. Vi ramlade in med andan i halsen och vi var inte sist.
 
Jag kände att det där med tandläkarbesök inte skulle vara nån bra idé idag så jag ringde och avbokade. Nu är jag hemma en stund innan jag måste åka in och luncha med sonen. Jag hade inga lösa pengar  på mig så han kunde gå o käka sen. Och han själv tog inte med nån plånka. Men jag tänke hinna med en liten vända med Lillen först. Mest för att han säger att han vill det. Han kom ner från betet och ställde sig att titta på mig och sen demonstrativt mot platsen vi brukar göra iordning oss utomhus. Sååå nu står han där och får beta lite medan jag laddar upp med kaffe och kanelknäcke. Om jag orkar så slänger jag upp några bilder från gårdagens fotorunda i Västerås. Jag tog med mig kameran och fotade mig genom väntetiden när E hade den sista återträffen med gamla klassen. De sa officiellt hejdå igår och hon var tårögd och snyftig när jag hämtade henne. 
 
Nu blir det ett snabbt ombyte och så ut en kortis.
Visst är han fin med sin lilla tassel i tränset. :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Usch, hela dan blir fel när man försover sej :(
Hur långt har ni till stan?

Det kändes ganska skönt när min yngsta fick sitt körkort....

Svar: 2½ mil ungefär så vi hann ju precis
Kalla mig M

2015-06-16 @ 16:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0