Spending money

Jag har spenderat pengar idag.
 
Först och främst hade jag bokat en klipptid idag. Och passade på att göra en ögonbryns- och fransfärgning på samma gång. Inget jag brukar kosta på mig men kändes som att jag ville göra nåt.
Faktum är att jag inte minns när jag gick till en frisör och klippte mig. Flera år sen med andra ord. Och färga bryn och fransar har jag aldrig gjort. 
 
Eftersom det var en trainee så blev det lite billigare.
 
Sen gick jag in på H&M medan jag väntade på E som hade en körlektion. Där hittade jag en riktigt fin stickad tröja i gult på rean. Och en söt stickad klänning, också på rea. Jag kunde bara inte låta bli att köpa dem. Hoppas jag kommer att använda dem nu också.
 
Sen när E var klar med körlektionen så knatade vi iväg till en underklädesbutik som har bh:ar i lite större storlekar. Det finns inga som passar mig på Lindex eller så. En bh och en bikini blev det. Ja faktum är att jag verkligen behövde en ny bikini eftersom jag inte haft nån som passat de senaste åren. Jag har helt enkelt badat i sportbh eller vanlig bh och ett linne över. Men nu så, nu har jag en marinblå med vita prickar på. 
 
Sen den obligatoriska vändan på ica (fattar inte hur fort det tar slut på kylvaror) innan vi vände näsan hemåt.
 
E fick fota mig lite för att föreviga min nya frisyr och den nya fina gula tröjan.
Det blev en dyr dag men jag är nöjd. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du blev, härlig färg på både hår och tröja ☺

Svar: Tack :). Hårfärgen är min egen (finns några grå däri också) men den passade bra ihop med tröjfärgen.
Kalla mig M

2015-06-23 @ 08:50:55
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se
Postat av: marianne

snyggt!
gillar färgen skarpt,

Man känner sej verkligen så lyxig och nöjd efter att ha spenderat pengar på "bara" sej själv, synd man inte har möjlighet att göra det lite oftare ;)

Svar: Ja jag blev nästan kär i mitt eget hår. Hade glömt hur najsigt det känns med nyklippt hår utan en massa slitet som trasslar o känns strävt.
Kalla mig M

2015-06-23 @ 10:37:38
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Stina

Men HUR kort är det?

Svar: Håret? Sisådär en dryg dm kortare bara. Nu stämmer längden irl med vad jag ändå går runt o inbillar mig att jag har. 😂😂😂
Kalla mig M

2015-06-24 @ 12:02:25
Postat av: Helen

Snyggt, tänk vilken härlig måbra feeling man får när man fixat hår och hittat något klädesplagg man trivs i :-)

2015-06-27 @ 09:51:25
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0