Prokrastineringens mästarinna

Ett sätt att prokrastinera är att ta kameran och fly ut i trädgården och försöka fånga så många kryp som möjligt på bild.
 
Jag har tusen andra saker att göra men i det sista solstrålarna av dagen dök jag ner i min vildvuxna trädgård med kameran i högsta hugg. 
 
Och nu sitter jag här och kollar igenom resultatet istället för att göra vad jag måste.
 
Och så vill jag dela med mig till er såklart. 
Jag tror bestämt att det är ett nyckelpigeår iår. Jag ser dem lite överallt faktiskt.
 
Nähä, återgå till det jag egentligen ska göra... 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

2015-06-05 @ 19:53:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Marianne

Haha...man kan alltid hitta saker att göra "först" ibland går hela dagar utan att jag får gjort det jag ska...
Men att fota insekter och visa oss är ju en fin sak att göra ;)

Svar: Haha ja visst är det ;)
Kalla mig M

2015-06-06 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0