oro

Elen försvann en halvtimme sisådär och kom tillbaka igen och *peppar peppar* den verkar få vara kvar en stund. 
 
Jag har galet mycket RLS i kroppen ikväll. Det ilar och spritter i benen och armarna är också drabbade. Jag har dessutom hjärtklappning som grädde på moset. 
 
Sååå jag mår sisådär lagom bra just nu. Det har varit för mycket på sistone. Och det är mera kvar än innan det är slut med allt som läggs på hela tiden.
 
Usch, bara att hålla händerna stilla på tangentbordet gör att det killar otäckt i armarna och jag måste röra på dem.
 
Jag tog en atarax för en stund sen. Jag hoppas den gör att jag får sova när jag nu snart tänker lägga mig. 
 
Blärk, jag hatar att ha kvällar som den här. 
 
Nä, nu säger jag gonatt på riktigt för ikväll. Jag är galet trött och kanske är det därför min kropp jäklas med mig. För att den också är galet trött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0