f som i

Färdig.
 
Färdig hos tandläkaren och helt färdig fysiskt och psykiskt.
 
Hela kroppen skakar av adrenalinruschen fortfarande. Sitter kvar i väntrummet på soffan o försöker samla ihop mig.
 
Tre sprutor varav två träffade nerven prick på så jag kved illa o bet ihop om sprutan i ren reflex.
 
Tanden var inte allt för besvärlig i slutänden iallafall. Jag hade ju kvar i minnet förra gången nån brottades med den o den blev kvar.
 
Jag är så glad att jag bytt till den jag har nu. 
Ännu en bild från igår

Kommentarer
Postat av: marianne

Skönt när det är gjort, som tur är så har jag ärvt fina tänder av min mor....
kanske därför jag inte har någon tandläkarskräck....det har oftast varit undersökning, tack, vi ses om ett år!

Svar: Min mor lämnade bara dåliga tandgener tyvärr. 😕
Kalla mig M

2015-06-25 @ 10:44:00
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

hon kanske lämnade andra, bra saker till dej, min mor lämnade värkande leder och ett j-a temperament till mej förutom bra tänder....så vet inte vilket jag gillar mest...haha

Svar: Nja, jag har försökt komma på nåt bra men det vetetusan. Skulle va mitt "ungdomliga" utseende då hahaha.
Kalla mig M

2015-06-26 @ 09:44:21
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0