dagens ...

Huvudvärk
 
Men jag har inte druckit kaffe idag. Jag hade avvant mig under sjukskrivningen men nu är jag fast igen. Blah.
 
Idag har jag haft en ridtjej här. Hon ska hjälpa mig rida in Gnistra tänkte jag. Idag red vi ut. Jag på Lillen och hon på Gnistra. Jag hade ett ledrep såklart till att börja med. Men på slutet släppte jag lös dem och det gick så bra så. 
 
Hon var så söt så lilla Gnistra. Öronen spetsade framåt och så travade hon framåt och frustade nöjt. När Alice berömde henne att hon var duktig så slickade hon sig om munnen som om hon riktigt slickade i sig berömmet. Hästar tuggar ju och slickar när de processar lärdomar. 
 
Sen fick Alice avsluta med en vända på Lilleman. Det är ju ändå lite roligare med en häst som vet vad som förväntas av en och som är inriden och klar. 
 
Tyvärr fick jag inga bilder på när vi red ut. Men jag tog några bilder när hon red Lillen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0