Blandad kompott bildbomb

Jag bad E ta en bild på mig och Lilleman när vi var färdiga för en runda igår.
Herr J körde av gärdet med betesputsen igår och hade sällskap
Jag var över till min farbror idag och skjutsade in honom till stan. Nalle är en riktig bushund.
När vi kom hem igen så höll E på att trampa på den här filuren som låg mitt i gången.
Jag hade inte sett exakt hur en kopparödlas tunga ser ut. Men nu vet jag.
Gnistra låg så skönt i kvällsolen och vilade sig en stund. Strax bredvid stod Texas och vaktade.
Sådär. En brokig samling bilder.
 
Jag jobbade ju inatt som var. Sov tre timmar och sen gick jag upp och har hållit igång sen dess. Eller ja, jag slumrade på soffan en lång stund på eftermiddagen förstås. Nu måste jag försöka komma isäng och sova sju kvart i timmen så jag orkar upp imorgon och jobba några timmar. 
 
Men hursomhaver, det känns som att nattarbete kommer funka galant. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Fina foton som vanligt :)

Jag jobbade natt i ca 10 år och trivdes fint med det...men tror det var bra att jag slutade när jag gjorde
Det är ju ganska slitigt för kropp och själ

2015-06-13 @ 21:57:33
Postat av: Marianne

Fina foton som vanligt :)

Jag jobbade natt i ca 10 år och trivdes fint med det...men tror det var bra att jag slutade när jag gjorde
Det är ju ganska slitigt för kropp och själ

2015-06-13 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0