saftkok, kycklingbilder och nattjobb

Kära dagbok, idag har jag ....
 
Nee jag bara skoja. ;)
 
Fast lite så blir det ju.
 
Hursomhaver (skorna skaver) idag har jag kokat saft på hallon och rabarber (och så slängde jag i lite blandat från frysen som såg frystorkat ut nästan).
 
Det blev så rackarns gott så ni anar inte. Hemkokat är godast alla gånger.
 
 
O så har jag fotat en kyckling såklart. 
 
 
Nu sova sju kvart i timmen så jag orkar jobba inatt. En timme sen till sängen som vanligt. woop woop

Kommentarer
Postat av: Kristin Hylén

Ååå underbart med egen saft!! Själv har jag fläder jordgubbar å blåbär i frysen, tror det blir både sagt och sylt av det.
Har du börjat jobba?
Kram

Svar: Japps, jobbar natt för tillfället. Faktiskt nu inatt så jobbar jag.
Kalla mig M

2015-08-01 @ 00:23:35
URL: http://ikristinshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0