Nä men se på f

ja men se solen. Välkommen. 
 
Ikväll är det jobbdags igen. Jag tog åt mig ett extrapass redan innan jag hade börjat jobba. Det kändes som helt okej att slänga in en natt mitt i den lediga veckan. Nu känns det mindre kul men så ere. Asch det går nog bra bara jag är där. Såvida inte Bjkg tänker sätta sig på tvären ännu en natt. Av 5 jobbade nätter har 1 varit lugn. Nästan så man kan tro att husspökena vill testa mig grundligt.
 
Som sagt var, idag skiner solen. Jag tänker njuta av min lediga tid tills det är dags att vila middag innan jobbet. Få se om vi får lite gjort idag när det är uppehåll. Igår stod regnet som spön i backen mellan varven (rent av hinkvis att det ramlade ner vatten från himlen) men vi gjöt lite till uteplatsen jag ville göra den här sommaren. 
 
Kanske att jag luftar kameran lite också. Bäst att passa på att fota dunisar medan de är just duniga och medan solen behagar visa sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0