fastna framför tv:n

Men fattar inte varför jag inte stänger av o går o sover.
 
Skitfilmer rent ut sagt. Just nu nån totalt icke rolig film om två 40-åriga styvbröder som bor hemma o beter sig som retards deluxe. Schablonbild av hur 10-åringar kanske beter sig i Amerika.
 
Vem f-n på ren svenska tyckte att den här filmidén var värd att satsa pengar på.
 
Aja, före det såg jag en film där Bullock och Kidman var häxor o ett elakt spöke tog Kidmans kropp i besittning. Också väldigt icke sevärd.
 
Bara en massa tidsfördriv utan att ens tillföra nåt av värde. Jag bara suckar  o himlar med ögonen.
 
Men tidigare ikväll såg jag o E "the imitation game". Den var iaf sevärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0