är det mitt fel eller?

Herr J har varit o grävt hos min bror i stan. Och kom hem med traktorkärran full med jord som han tänkte dumpa här hemma.
 
Icke, över min döda kropp, sa jag. Grejen är att de hade galet mkt mördarsniglar som käka allt odlat för några år sen. Jag vill INTE ha hit några sniglar när jag klarat mig ifrån dem hittills. En sak om det råkar följa med men dumpa ett ton jord som man VET kan innehålla sniglar och ägg. NEJ TACK.
 
Så nu står ekipaget där det står. För nån blev sur över att jag dampa loss om jorden. 
 
NÄR blev det mitt fel att det står en traktorkärra full med oönskade fyllnadsmassor på vår tomt?
 
Jag bara undrar...

Kommentarer
Postat av: Marianne

En sån sak skulle jag aldrig ha tänkt på, smart du är....fanns det inget ställe i stan att tippa det?
Annonsera ut det på blocket som fyllnadsmateriel hihi

Svar: Vi tippade det i skogskanten vid en vändplan där vi äger en pyttesnutt av marken. Fortfarande i närmsta laget men ah. Tippen vill ha betalt för o ta emot o det borde brorsan betalt men aja.
Kalla mig M

2015-07-03 @ 07:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0