Uppdatering av löjligt glad

Jag lovade att lägga upp i fredags vad som gjorde mig löjligt glad men jag glömde bort det lite grann. Jobbkväll som det var och allt.
 
Den här helgen har varit en enda lång uppförsbacke att jobba. Det har varit motigt redan från början eftersom jag var inte ett dugg taggad och sen har det varit många saker på jobbet som byggt på motigheten.
 
Men tillbaka till känslan av att vara löjligt glad.
När jag lite överilat gjorde ett glädjefnattutbrott på facebook så var mina vänners gissningar hejdundrande vilda med allt från giftemålsplaner till nytt jobb eller ny frisyr. 
 
Men som ni kan se så var det inget annat än att jag hade skickat in en bild till den lokala tidningen och jag vann.
 
Om någon vill läsa artikeln så finns den här
 
Idag är jag iallafall ledig och jag tog en välförtjänst sovmorgon. Men nu borde jag gå ut och njuta av solen som faktiskt även idag visar sig från sin bästa sida. 
 
 
Jag vill be om ursäkt för att bloggen segar. Det är för att jag la upp min årskrönika i en massa instagramlänkar. Oups, tänkte inte på det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Oh, Grattis !!

2015-01-06 @ 11:13:03
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0