Sjukstuga och kattgos

Huvudvärk när jag gick och la mig. Huvudvärk när jag vaknade. Tillsammans med feber. Uh, så inte roligt.
 
Jag har sovit dåligt hela natten. Herr J har nog också sovit dåligt och drömt konstiga drömmar för två gånger gjorde han utfall i sömnen. Första gången råkade han sparka till mig och när jag frågade vad han höll på med så hörde jag på svaret att han var yrvaken och han sa att han hade drömt. Och så slängde han ut handen som för att säga förlåt. Haha
 
Jag var ner på toa vid fyratiden i morse och när jag sen tittade ut genom köksfönstret så satt en katt på trappen och väntade på att få bli insläppt. Han är så söt Batman. Han är så försynt och är aldrig framfusig och bufflig. Till och med när man leker med honom så måste man vara försiktig för annars blir det för jobbigt och han går undan.  Han ligger alltid helst vid fotänden. Fötterna har han mindre ont av. Råkar jag sparka till honom för att jag inte vet att han är där så ser han mest bara lite förnärmad ut. Men att komma upp och gosa vid ansiktet är inget han gärna gör. Så imorse när jag vaknade blev jag varm i hjärteroten när en liten misse kom upp och pratade med mig för att han såg att jag vaknat. 
Nu ska jag peta i mig en alvedon och sen måste jag skjutsa E till bussen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0