Självmedicinering

Vad kan vara bättre för en sargad själ än en underbart vacker dag. Om än lite kall. I morse visade mätaren på -12º ute och kaminen hade stannat under natten så det var 15º inne. Brrrr då vet man att man lever.
 
Med solsken i blick tog jag kameran och hunden och så gick vi på en kamerapromenad. 
Jag blev så full i skratt åt hunden när jag fick se skägget
Under den knappa timme jag var ute så hann himlen ändra sig från klarblå till duvgrå så jag antar att mer snö är att vänta.
 
Nu är jag inne igen och kaminen är i gång så nu är temperaturen lite mer som den ska vara här inne. Och utomhus är den också mer okej. Även om det nu börjar sjunka nedåt när solen inte värmer lika mycket längre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Visst har det varit en vacker dag och vilka otroliga bilder du lyckas ta! Hoppas du får en fortsatt fin dag

Svar: Tack :)
Kalla mig M

2015-02-05 @ 15:43:25
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Linnea

Åh, fina bilder!

Svar: Tack :)
Kalla mig M

2015-02-05 @ 23:57:55
URL: http://thelinneajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0