ont det gör ont...

AAAAAHHHHHH
 
ja nu klagar jag igen. Men det är inte roligt alls längre. Om det nu nånsin var det. 
Jag lever på medikamenter, te med honung och rostmackor känns det som.
 
Oj, jag ser nu att jag glömde ställa dit nässprayen med vanlig koksaltlösning. Den använder jag också rätt frekvent. Det nyaste på min lista över krämpor är alltså bihålorna som värker djävulusiskt. Gaaaaahhh 
 
Ja så har jag rapporterat från sjukstugan idag också. 
 
Ni andra då, ni som har ett liv. Vad händer där ute i världen? 
 
Fettisdag idag tydligen. Jaha så kul då. Jag är inte ens sugen på en semla. Inte så värst, kanske lite om jag måste. Men jag HAR ingen semla att ens tröstäta lite på. Jag får försöka hinta till herr J att det faktiskt är semmeltisdag idag. DEN semmeltisdan. 
 
Nu ska jag rota fram vetekudden och se om värme på pannan kan lätta min smärta en stund. För gudarna ska veta att tabletterna gör ett uselt jobb just nu.
 
Over and out

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas verkligen att du kryar på dig snabbt

2015-02-21 @ 08:45:22
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/
Postat av: Balklänning

Ja, jag undrade änna om öltemat på bloggen var temporärt slopat när jag läste texten först. Kan tänka mig att Bötet ackompanjerar denna rätt väl. Hur smakade renblodspannkakorna egentligen? Mina associationer drogs direkt till blodkorv, men de kanske smakar annorlunda?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0