hjärntrötthet

Hur kunde jag så totalt glömma? När hon läste vad som stod i journalen så kom jag genast ihåg det men hur kan man glömma att läkaren sagt åt en att ringa för en ny tid om tre veckor?
 
Hjärnan funkar verkligen inte som den ska.
 
I morse vaknade jag en timme innan nån skulle ringa från vc. Tio minuter innan kom jag på att jag återigen var totalt blank i skallen. Jag fick snabbt som attan leta fram ett papper och en penna för att försöka skriva ner stödord om hur jag mått sen sist. Jag lever i nåt vakuum tror jag. Jag är men jag funkar inte. 
 
Min mage har pajjat också. Vet inte om det beror på min förkylningskost. Vitlök, ingefära och honung ihop med en massa sötningsmedel som man inte kan komma ifrån i hostmedicinerna.
 
Vad jag VET är dock att jag inte är  mogen för att jobba 100 % än. Vad jag inte vet är om jag är mogen att jobba alls eller om det kommer betyda bakslag. Jag har inte ens testat att gå för fullt en enda dag här hemma. 
 
Aj, bara tanken på att vara skärpt en hel dag gav mig värk i hjärnan. Kroppsminne liksom.
 
 
Ja, jag vet att jag missbrukar den här bilden rätt mycket nu men den säger så bra hur jag mår. Jag minns att när jag tog den så var det också en deppig dag. 
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0