fredag

Jag är fortsatt trött och yrslig men idag hade jag en tid hos naprapaten så jag var tvungen att masa mig ur sängen i morse. Det tar emot riktigt mycket att gå upp ens.
 
Hon hittade några punkter som kan hänga ihop med yrseln lite grann iallafall. Sen kom jag på att jag har ju ökat min humörhöjande medicin och kanske att känslan av hjärtklappning och allmän svaghetskänsla kan komma lite därifrån också. 
 
Ikväll är det julbord bokat för mig, syrran och svägerskan. Jag hoppas jag piggar på mig tills dess. Nu ska jag vila 5 minuter i soffan medan maten lagar sig själv i ugnen. Lax med färdig sås och potatis till det. Aldrig testat förr men kanske är gott.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Trillian

Hoppas julbordet var gott och sällskapet trevligt :)
Sv: Det är ju aldrig försent att råda bot på just en sådan här lucka ;)

2015-12-12 @ 09:52:35
URL: http://provtyckningar.blogspot.se/
Postat av: Marianne

Lax är alltid gott :)

Det är lite en av anledningarna att jag vägrar piller....Jag vill inte bli konstig i knoppen...men jag förstår att det inte håller i längden och att jag måste ge mej med det så småningom.
Hoppas ni hade trevligt på julbordet

2015-12-13 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0