Världen är så stor så stor. Misse misse liten.

Så här trött blir man efter att ha varit ute på upptäcksfärd för första gången. 
Hönsen är spännande och lite otäcka.
Medan mr Fluffybutt och Ebony rensar min jordgubbsampel så spanar lille Orvar från säkert avstånd.
Hönan har fått namnet Ebony eftersom hon är svart och en karaktär i en ungdomsserie hette så och var precis lika självständig och egensinnig. Den rumplösa tuppen heter mr Fluffybutt för att jag tycker han har fluffig rumpa.
Den andra svarta tuppen har brorsan döpt till Nuppe eftersom det är det enda han har i huvudet.
När man är så trött så baktassen måste stötta sig mot huvudet.
Sötaste lilla korv. 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söta :D

Svar: Tack
Kalla mig M

2015-08-23 @ 21:30:49
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Helen

Vilka underbara bilder, du är verkligen duktig på att fånga ögonblicket

Svar: Tack :)
Kalla mig M

2015-08-24 @ 08:33:18
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/
Postat av: Marianne

Men vilken liten tuffing :) och helt oförkskämt söt...

Svar: Ja han är helt galet söt och så mysigt go o glad kexchoklad. O en riktig illbatting när han sätter den sidan till.
Kalla mig M

2015-08-24 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0