totalt otaggad o tre veckor idag

Dumsnälla jag gick med på att byta mitt dagpass mot kvällspass. PÅ EN FREDAG när jag har ledig helg. Just nu längtar jag bara hem. När man sov till 10 o börjar jobba 13 så blir det inte så möe gjort hemma. Speciellt som farsan ville ha ett par brallor fållade för typ en vecka sen o efterlyste dem igår så jag tillbringa en timme med att rota fram mina sysaker. 
 
Nåja, sätta lite fart så det blir ett slut på den här kvällen också. Först tror jag att ica får ett besök. Det är ju ändå fredag. 
Idag fyller de här små piipsen 3 veckor. Den som sitter närmast kameran är hittills helvit i fjäderdräkten. Tänk va fort de växer. Här var de bara en dag gamla. Nya bilder kommer kanske imorgon eller så. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ibland säger munnen saker utan att huvudet är med, men det finns en glädje i att glädja andra....jag antar att du nu anses som den bästa kollegan ;)

Svar: Haha ja
Kalla mig M

2015-08-16 @ 08:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0