Söt, fräck, läcker, vacker...

 
 
En sak som stör mig är när folk kommenterar en bild bara i inlägget utan att läsa ett dugg av det som står. Om jag knappat ner en lång text om vad som hänt under dagen och bara lägger till en bild som egentligen inte har med inlägget att göra mer än att det är en bild på nåt jag fotat så vill jag inte BARA ha en kommentar om bilden. Snälla läs och reflektera över texten också. Det behövs inte så mycket. Men annars ger man mest bara intrycket att man är en sån där som bara tittar på bilderna i tidningarna också. Jag förstår mycket väl att meningen med en sån kommentar mest är för att få göra reklam för sin egen blogg och att man vill ha högre besöksstatistik och kanske några fler kommentarer på sin egen blogg. Och ja, jag kanske är gnällig nu. Men låt mig vara en gnällig kärring då. Jorå, det händer att jag också bara kommenterar en bild på en blogg. Men jag har iallafall läst texten också och jag har isånafall inget att säga om det som står. Oftast för att det inte intresserar mig. Jag är inte så mycket för dagens outfit, sminktipset för dagen eller liknande. Det kanske märks om man kikar bakåt i min blogg. Nu slänger jag upp en bild på en söt katt bara för att...
kattnos, Orvar, kattunge
 Och här kommer en till bild på en jättesöt katt. Mjarå jag kanske är lite ironisk nu
Orvar, kattunge
Men visst ÄR han söt.
 
Och när jag ändå håller på så får mister Fluffybutt också komma med på en bild. Han heter så för att han inte har nån stjärt som de andra.
mr fluffybutt, höns, tupp, araucana
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt katt :D

2015-08-17 @ 12:25:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Marianne

Ja katten är söt! ;)
Ibland brukar jag kommentera nåt sånt för att visa att jag tittat in...men det är bara I bloggar jag följer och normalt skriver kommentarer i...

Vad ska man kommentera om dagens outfit, liksom?

Svar: Ja men självklart är det okej när nån som man vet faktiskt brukar läsa gör så. För när t.ex du kommenterar så vet jag ändå att du inte skriver enbart för att promota din egen blogg. Och jag kommenterar sällan i dagens outfit-bloggar.
Kalla mig M

2015-08-18 @ 00:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0