o så den där förbaskade rubriken som jag aldrig har inspiration till

Igår kände jag mig såhär.
Totalt dränerad på allt av energi och kraft.
 
Mina törstiga flitiga lisor får symbolisera känslan.
 
Ärligt talat vet jag inte om de kommer att förlåta mig för att jag glömde att vattna dem igår när de redan då började visa tecken på att vara törstiga. 
 
Idag är jag lite mer alert men bara liiiite. Och jag vet inte hur länge orken kommer sitta i. Den kan falla fort. 
 
Jag har iallafall bestämt mig för att idag SKA jag upp på hästryggen och ta en runda. Igår hade jag lusten men inte orken. Jag försökte få E att serva mig med allt förarbete såsom hämta häst från hage, borsta, sadla och tränsa och sen bara låta mig sitta upp. Hon köpte inte idén kan jag säga. Haha ja jag hade väl inte väntat mig något sådant heller. 
 
Mina ögon bråkar med mig idag också. Jag måste nog pallra mig iväg ändå till en optiker. 
 
För första gången på väldigt länge har jag dessutom lagat lunch idag. Till mig själv bara. Och då passade jag på att göra något som ingen annan i den här familjen vill ha.
 
Palt med fläsk och vitsås. Det är så gott. Fläsket var kvar sen vi åt fläsk med löksås för några kvällar sen. Och jag kom plötsligt på att jag hade en kaka paltbröd som bara väntade på att jag skulle få tummen ur. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Hittar man en blogg man faller för är ju chansen väldigt stor att man hittar fler liknande om man kikar i listor/via kommentarerna som du säger. Oftast är det ju kommentarer från personer vars bloggar är ungefär lika :)

Svar: Ja exakt :)
Kalla mig M

2015-04-01 @ 17:51:10
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0