Lördag hela veckan lång, ända till nästa gång...

Lördag
 
Ställde klockan på ringning så jag inte skulle sova bort hela dan.
 
För idag var det bestämt att jag skulle följa med syrran och kolla på brudklänningar. Hon ska gifta sig i sommar. Oh så mycket fint det fanns. Hon hittade en kanonfin klänning som passade henne så bra i stil. Och Pandan hittade en brudnäbbsklänning som de preliminärt också skulle ta. En lila snygg slank sak som passade henne perfekt i färg.
 
Det tog en timme sisådär att prova. 
 
Nu ska bara jag hitta nåt snyggt också. Inte för att jag behöver stå till allmän beskådan där framme men ändå liksom.
 
Får ta det till veckan. 
 
Solen sken så härligt på förmiddagen men nu när jag kom hem igen har solen gått i moln och det blåser snåla vindar. 
 
Eftersom det betyder otur för brudgummen att se sin brud i klänningen innan bröllopet så lägger jag inte ut nån bild. Ni får nog se nån bild från "the real deal" sen.
 
Eventuellt slänger jag upp ett fototrissinlägg senare. Jag har legat på alla fyra och försökt fånga motiv i gräsrotnivå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0