Han kan som ingen annan man kan

Ja den där herr J alltså...
 
Nu har han gjort det IGEN!!
 
Tappat bort något som han förvarat i benfickan på arbetsbyxan när han åkt offroad.
 
Den här gången är det mobiltelefonen. För vilken gång i ordningen vet jag inte. Vi har nu ikväll gått i samma spår o försökt hitta den medan E har setat här hemma och försökt ringa till den så vi lättare skulle kunna se den.
 
Tyvärr utan resultat. Förutom att jag fick skavsår på foten. Och både jag och herr J fick ont i våra ryggar av promenaden. 
 
En gång tappade han plånboken i snön när han var ute och provkörde en snöskoter på jobbet. Den hittade han aldrig på igen.
 
Jag hoppas att vi kan gå en ny runda imorgon och faktiskt hitta den. Ja hursomhaver så fick jag röra lite på mig dag också dårå. Fast jag varit så trött hela dagen. 
 
Hunden fick också gå med och han var bra trött på slutet och jag fick nästan släpa honom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0