Grattis Gnistra, 9 år

30 minuter kvar av din födelsedag. Ja, jag vet, matte är en usel matte. Jag glömde köpa hem morötter åt dig till idag. Men du har iallafall fått äpple och digestivekex och så fick du beta lite grönt gräs på gräsmattan en stund. 
 
I morgon fyller en annan filur år.
Han fyller hela 12 år. Grå om nosen har han blitt men han kan än om han vill.
 
Födelsedagarna duggar tätt i djurvärlden just nu. 
 
 
 
Jag vet att jag är aningens tråkig som bloggläsare just nu. Jag är in och läser där jag brukar gå in och läsa. MEN jag orkar inte kommentera för tillfället. Men det blir väl bättre med tiden.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söta!

2015-05-01 @ 16:25:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0