inte nät

Det var nån reklam som raljerade om internet och "inte nät".
Ja iaf så har jag inget internet hemma. Förutom det apsega på mobilen. Som funkar vid en fläck i köksfönstret typ, ibland.
 
Jag är lagom glad på ett visst telefonbolag som har en fårskalle i reklamen.... säger inget mer så har jag inget sagt. Men den stackars unga killen som svarade i telefonsupporten måndag morgon fick sina fiskar varma när jag läste lusen av honom och hela grejen med vad de har strulat till det.
 
Gissar att jag var samtalsämnet på kafferasten och att han nånstans bittert ångrade att han gått ur sängen den dan.
 
Nåväl jag var lugnare när vi la på än när jag ringde upp. Jag hade oggat upp mig sen fem på morgonen och jag väntade o väntade på att de skulle öppna så jag kunde få ringa. Man hinner vässa argumenten rätt bra på ett par timmar när man är pms:ig till på köpet.
 
Ikväll fyller sonalyckan år men jag sitter kvar på jobbet efter att jag slutat mitt kvällspass för dotra har varit i stora hufvudstaden med skolan och de skulle anlända V-ås runt midnatt. Jag hade ingen lust med att först åka hem (åt fel håll) för att sen nästan genast vända och åka för att hämta henne. Tåg och bussar går visst inte vid den tiden på dygnet åt vårat håll så jag fick väl vackert finna mig i att åka de extra milen.
 
I fredags fick jag testa att jobba natt i nattpatrullen och det var roligt om man bortser från den lilla detaljen att jag skulle på och jobba igen 16.00 igen på lördagkvällen. Blev lite för några timmar att sova så jag har fortfarande lite jetlag att tampas med.
 
Nämen se där... nu har klockan faktiskt slagit så pass att jag kan ta mitt pick och pack och börja rulla mot storstan.
 
Tjingeling pling så får vi se när jag har tillgång till internet nästa gång så jag kanske kan knåpa ihop ett inlägg.
 
 
Slänger in lite bilder från instagram. Tårtan är från i måndags när gubben fyllde och hallongrottorna knåpade jag ihop idag på förmiddagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0