vem försöker jag lura

Hur man än vänder sig har man arslet bak.
 
Ja, ikväll känner jag mig otillräcklig.
 
Hur jag än gör och hur jag än försöker anstränga mig så har jag ändå missat något. 
 
Ikväll har jag (och sambon och sonen) vänt upp och ner på hemmet för att finna sonens badbrallor.
 
Jo jag visste att han skulle bada imorgon. Men när sonen endast ber om kläder till klädsimmet så tänkte jag inte längre än så. Förrän nu ikväll dårå när han plötsligt frågar om JAG vet var hans braller är. 
 
Öh lagom dags att komma på det NU.
 
Stressnivå över taknivå
 
45 min senare är de hittade. Där han la dem efter senaste badvändan. Nåja de var inte mögliga för de hade legat torrt sååå...
 
Ge mig en sobril tack
 
04.00 kliver E och herr J upp för då ska hon åka till skolan för att sen fara mot Arlanda.
 
Buäää jag saknar henne redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0