TBT - throwback tuesday

London!!
 
En gång har jag varit där men jag längtar tillbaka.
 
Kollade av lite bloggar jag följer lite löst och en bloggare skrev om sina resor till just den staden. Om sin kärlek till den. Och det är konstigt för jag känner precis samma.
 
Hur kan man connecta så totalt med en plats bara efter att ha varit där i ett par dagar? 
 
Jag fick lite pengar av min faster som hon hade plockat ihop i ett kuvert dagen innan hon dog som jag hade lagt undan för att kunna göra en resa. Det var inte mycket när det kommer till vad det kostar men några tusenlappar är bättre än inget. Men nu måste E få ta av de pengarna till sin resa istället. Och faktiskt så var ju min faster gudmor till E så det passar väl rätt bra ändå. Det kommer fler chanser att spara ihop till min resa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Å, London.... Nu är det åtta år sedan vi var där och jag längtar tillbaka men det finns så många "vill se och uppleva" på önskeresan å London får nog vänta lite...

2014-10-08 @ 08:17:20
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0