flashback memories

Lyssnar på musik (händer inte så ofta nuförtiden att jag lyssnar för att JAG har valt att lyssna) i spotify och leker med gamla bilder. Rättare sagt jag gick in på en sida som ordnade mina bilder i ett collage utifrån mest gillade. 
 
 
Många känslor i det collaget då saknaden hugger tag i mig när jag ser bilderna på mina älskade röda katter som tyvärr inte finns kvar nån av dem. Nalle blev gammal och sjuk och Fisen (ja han hette Lilla Fisen faktiskt) bara försvann en dag och kom inte tillbaka. Elvis är inte med på nån av de här bilderna men rykten sa att en granne som inte gillade att katter gick över hans gård hade skjutit av en del katter och troligen var Elvis en av de katterna för han försvann också bara helt plötsligt. Ja det är inte klokt vad man har för grannar i grannskapet. Han har visst jagat på andras marker också utan lov och jag tror han blev anmäld för det. 
 
Nu ska jag iaf gå ut och njuta av hösten som faktiskt visar sig från en lite bättre sida idag än igår när det regnade rätt bra mellan varven.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0