och en skvätt karamellfärg

Vatten vatten 
bara vanligt vatten
 
Ja, jag fotade vatten häromkvällen. 
 
Testade att fånga vattendropparna i luften eller i splash-ögonblicket. Inte helt lätt. Men övning ger färdighet och för att vara mitt första försök så får jag anse mig nöjd. 
 
 
 
Bilderna är helt oredigerade och eftersom jag var mer ute efter att träna än se till helheten så får ni bortse från att diskmedelsflaskan och lite annat bråte kan skymtas på sidan om. 
 
Jag är fullt medveten om att det går att förbättra massor. Till exempel är jag inte helt nöjd med skärpan på alla bilderna. Fokus är inte alltid där jag skulle önskat egentligen men jaja. Och som sagt var, bilderna innehåller en del störande moment i utkanterna. 
 
En annan dag när jag inte är trött, frusen och har migrän som lurar i bakgrunden så ska jag på't igen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Coolt... Jag tror jag måste skärpa till mig och börja ta mig tid att göra små fotoexperiment

2014-11-27 @ 00:20:42
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/
Postat av: leila

Bra jobbat Malin

2014-11-28 @ 18:42:22
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0